ZL

Rogue - Wymagania rajdowe dla rogali na Karazhan i Gruula

Kwinto - 2007-11-28, 14:49
: Temat postu: Wymagania rajdowe dla rogali na Karazhan i Gruula
Temat w sumie troszkę może i zbędny, bo nasi aktualnie rajdujący rogale te wymagania spełniają, ale wystawiam go, żeby pewne sprawy uporządkować.

Sprzęt: Minimum to Assassination Armor http://www.wowwiki.com/Assassination_Armor . Wastewalker Armor jest lepszy, bo ma 12 socketów i extra bonusy, ale wymaga chodzenia do heroików. A w Assassination setowy bonus do haste zdecydowanie wymiata w solo, na PvP i w instach gdzie się stunlockuje casterów - to taka zachęta dla rogali, którzy chcą sprzętu nie tylko na rajdy.
Reszta sprzętu dowolnie (dopóki nie strzeli mi do głowy jakiś konkretny item), ale niech to będą zielone itemy max 2 sztuki w ubiorze i minimum level 115. Itemy niebieskie minimum level 100. Epiki takoż. Bronie - absolutne minimum to 65DPS, ale to takie naprawdę żenująco niskie minimum. Daggerowcy jak najszybciej powinni zaopatrzyć się przynajmniej w Ced's Carver. Do OH można wyfarmić świetny Guile of Khorazzi. Nie mówiąc oczywiście o tym, że teraz można za honor kupić świetne bronie z arena season 1, które przegrywają (a i to nieznacznie) dopiero z epikami rajdowymi) - więc polecam pofarmić trochę battlegroundy.

Poszukiwane statystyki:
Dla combat rogala (oprócz DPSu broni) najważniejszy jest hit - dopóki nie osiągnie 250 hit rating, najlepiej pakować właśnie ten atrybut, oczywiście z uwzględnieniem reguły AEP (1Agi = 2Crit = 2Hit = 2AP = 2Str = 1Sta). To znaczy, że jeśli mamy item z 20Hit a drugi z 20Agi , to warto rozważyć wybór tego drugiego. Jeżeli ta róznica nie jest taka duża, to pakujemy w Hit do osiągnięcia 250Hit Rating. Powyżej dalej warto iść (do 290-300), ale już nie kosztem innych statystyk.
Combat rogal musi mieć 5 pktów w wybranej weapon spec i musi używać takich broni, w jakich się specjalizuje - w MH zawsze ta, która mocniej wali jednorazowo, do OH zaleca się jakąś szybką.

Dla mutilate rogala (2*wolny dagger) najważniejsze jest posiadanie Hit max do zapewnienia 5% (jakieś 77 Hit rating), więcej jest stratą innych współczynników. Pakujemy tutaj przede wszystkim Crit w późniejszej kolejności AP i Agi.
Keyholder - 2007-11-28, 15:33
:
Teraz wiem w czym się poprawiać :)
Keyholder - 2007-12-01, 02:00
:
Kwinto, wyrzuć kropkę z linka do Assassination Armor :)
Deks - 2007-12-02, 04:24
:
To wszystki o kant dupy rozbic mozna=.=Bo nawet jak chce sie przerobic na assassination i pobawic sie z multilate to juz mam za duzo hita.W sumie tez wmiare pakuje w crita ale poki co spadl do 29% no ale to powinno styknac poki co.Caly czas kminie nad respecem na assassina;/ Tak czy tak bede build edytowal na combacie bo dopatrzylem sie paru rzeczy ktore mozna ulepszyc.Macie gdzies na forum czy cos ile assassin powinien crita miec mniej wiecej?
Deks - 2007-12-02, 04:46
:
hmmm ile to jest 5% hit rating w punktach?bo przeciez 5/5 precision tyle dodaje a jak bede sie na assassin robil to nie musze tego miec
Keyholder - 2007-12-02, 10:33
:
Za WoWWiki: "The chance to hit increases by 1% per 15.8 hit rating points at level 70 and 10 hit rating points at level 60."

Możesz także skorzystać z kalkulatora hit rating, żeby sprawdzić wymagany poziom hit rating przy założeniu ile +hit rating masz z talentów.
Deks - 2007-12-02, 14:06
:
oooo super dzieki wielkie :D
Keyholder - 2007-12-03, 01:37
:
Proszę bardzo, nawet taki fioletowo-niebiesko-zielony może znaleźć coś przydatnego :)