ZL

Rogue - A jednak respec będzie trzeba rozważyć

Kwinto - 2009-01-24, 12:07
: Temat postu: A jednak respec będzie trzeba rozważyć
Okej, mam już za sobą wszelkie analizy theorycraftowe i wychodzi mi na to, że gdy tylko dostanę w swoje łapska [wow]Calamity's Grasp[/wow] z Kel'thuzada, poważnie rozpatrzę respec na Combat, żebyśmy mieli w rajdzie ostatniego brakującego debuffa.
Co on daje? Ano 2 procent do wszystkich obrażeń fizycznych. Teoretycznie wydaje się to dużo, ale wbrew pozorom nie przekłada się to na +2% DPSu hunterów i melee. Patrząc na all bosses wczorajszego WWSa, fizyczne obrażenia to zazwyczaj koło 60% wszystkich obrażeń zadanych przez zawodników fizycznych (w kolejności dmg done):
- Straszyk - 99.9% (kilka obrażeń nature zadał z debuffów na Thadiusie) :>
- Soucouyant - 64%
- Elzbieta - 66%
- Kwinto - 68%
- Hirkan - 66%
- Antosia - 55%
- Wilk - 98%
- Kergoth - 50%
- Wariatus - 21%
- Sulivoy - 100%
z innego WWSa:
- Frosthammer - 35%
- Thimoteh - 100%

Na tym respecu (ciągle zakładając, że dostanę fista i się odpowienio kosztownie przegemuję i przeenchantuję) ja osobiście stracę jakieś 1-2% (theorycraftingowo, w rzeczywistości będzie to 5-10%, bo w obecnie dostępnym gearze bardzo brakuje +hit i spec typu combat jest zbyt podatny na evil RNG i nieraz potrafi popsuć rotacje).

Biorąc to wszystko pod uwagę wychodzi mi, że mój respec będzie dla rajdów 25ppl opłacalny i nieco przybliży nas do brakujących 5 sekund na Patchwerku, zaś dla rajdów 10ppl - na dwoje babka wróżyła.
Na pewno (jeśli Combat nie zostanie odpowiednio buffnięty) wrócę do Assassination w 3.1 (Ulduar) - obecnie Assassination nie rozwija jeszcze pełnych skrzydeł, bo nie ma pożytku z talentu Murder (all dmg +4% against Humanoid, Giant, Dragonkin and Beast) - w momencie, gdy głównym rajdem jest Naxx, nikt tego talentu nie bierze, ale Ulduar to będzie głównie królestwo gigantów przecież.

Jakieś opinie na temat moich wynaturzeń? :)
Ranghar - 2009-01-24, 12:29
: Temat postu: Re: A jednak respec będzie trzeba rozważyć
Kwinto napisał/a:
...Na pewno (jeśli Combat nie zostanie odpowiednio buffnięty)...

Stawiam 2 piwa (wirtualne), ze bedzie:
http://forums.worldofwarc...1&pageNo=14#264
Cytat:
Assassination is doing too much damage relative to other rogues. Rogues as a whole are still too low in PvE and we have plans to bring them up.

Kwinto - 2009-01-24, 12:49
:
Cytat:
Assassination is doing too much damage relative to other rogues. Rogues as a whole are still too low in PvE and we have plans to bring them up.


Rogale na forach od miesiąca się tym zdaniem brandzlują. Potem jednak było coś o tym, że "rogues assassination burst is too high in PvP and we will look into it" (nie dosłownie tylko w tym duchu) i "rogues overall raid DPS shall be better now compared to other classes after 3.0.8 hunter nerfs, but we will look into it" (też nie dosłownie).

EDIT: Dopiero przed paroma chwilami zauważyłem, że GC to powtórzył wczoraj i ty cytowałeś to powtórzenie - anyway, mówił to już tuż po 3.0.3, ale na obietnicach się skończyło.

Moim zdaniem combat nie wymaga dużego buffa lecz raczej dobrych ciuchów (+hit). Buffa (jeśli już) to najwyżej na pokrycie brakujących 4% Murdera (w Ulduarze).
Strasia - 2009-01-24, 14:48
:
Jeśli jesteś gotów się poświęcić (czego po rogalu bym się nie spodziewał) to spoko :>
Kwinto - 2009-01-24, 16:04
:
Straszyk napisał/a:
Jeśli jesteś gotów się poświęcić (czego po rogalu bym się nie spodziewał) to spoko :>

Alternatywnie mógłbyś pójść w arms :>
Frosthammer - 2009-01-24, 16:42
:
Od siebie dodam, że gdybym trzymał poprawną rotację (jeśli tak to można nazwać), to nie wiem, czy miałbym 20% fizycznych ze wszystkiego...
Kwinto - 2009-01-24, 16:58
:
Tak młotku, ale ja podałem tanków dla porządku tylko, a nie jako decydujący argument :>
Kwinto - 2009-02-05, 13:21
:
O.... są już pierwsze zapowiedzi buffów rogali w 3.1. W końcu :)

I Savage Combat to będzie 4% physical dmg done, a nie 2% jak teraz :)