Confusing Blow: 6-sekundowy disorient na pierwszy cel na liście aggro, przerzuca sie na kogoś innego, 25 sec cd. Ah no i zadaje 10k shadow dmg. Trzeba (było?) na nią 2 tonków
Dark touched: Zmniejsza otrzymywany healing o 5%, stackuje się 20 razy. Może byćzdjete tylko oberwaniem fire'owym dmgem od siostrzyczki.
Do tego przywołuje jakieś addziki które giną momentalnie, rzuca słabiutkie aoe i troszeczke spowalnia tanka. (move speed)
Grand Łorlok Alytes
Flame Touched: Stackowalny debuff na początu zadający 300 fire dmg co 2 sekundy, aż do 6k. Może być zdjęty shadow dmgem od siostrzyczki (novą, czyli tym "słabiutkim aoe" rzuca je co 30 sec.)
Conflagration: Wszyscy pamietają larwe? glizde? whateva, czytaj: SPREAD OUT
Blaze: 5-7k fire dmg, do tego zostawia placek jak na alarze, można z niego wyjść bo sie nóżki spocą.
Flame Sear: Debuffik zakładany na 3-5 losowych osób. Ticka (przez 5 sekund) coraz mocniej, az do 6k.
Wyciągajcie wnioski, o ile wam sie chce. I tak pewnie padna od razu jako że mają po 2 mln hp każda (o ile nie pójdziemy tam w 10 osób -.-).
M'uru/Entropius/Lardż Hadron Kolider
Faza 1
Negative Energy: spamuje 1k shadow dmg w 3-4 losowe cele
Darkness: Przywołuje DUŻĄ void zone, kiedy się w niej stoi, nie można być leczonym. Po jakimś czasie przywołuje 8 Dark Fiendów które kiedy dobiegna do raidu wybuchną za 5k dmg. Mogąbyć zabite DISSPELEM albo PURGEM, nie dpsem. (jeśi dobrze przeczytałem ;d)
Do tego cały czas spawnują się addy:
Shadowsword Berserkers: Bija mocno, 3.5k z mainh handu i 1.5k z offa, generalnie wszystkie addy powinny być łapane przez tanka/ów
Shadowsword Fury Mage: Bije też mocno... nawet mocniej. Należy mu SPELL STEALOWAĆ buffa "Spell Fury" który sprawia ze ma instantowe czary, bijące 50% mocniej.
Moby przychodzą co 60 sekund w dwóch grupach (z obu stron sali) 2 berserkery i 1 mag, maja po 100k hp
Summon Void Santinel: Przywołuje DUŻEGO voidwalkera, który MUSI być złapany przez tanka, bije/bił po 10k na hit, ma 70k hp i następujące skille:
Cośtam Nova: 3-4k shadow dmg wszystkim dookoła co 3 sekundy.
8 małych addow zespawnuje się w w momencie śmierci dużego voidwalkera, zabijamy szybko i wracamy do bicia m'uru/reszty
Kiedy zabijemy M'uru (chyba, nic tu o tym nie pisze) zamieni się w Entropiusa, jeeeeeeeeeeszcze większego voidwalkera.
Negative Energy: zamienia się w czejna, i bije sporo mocniej, co 12-13 sek zwieksza liczbę celów na które przeskakuje.
Darkness: Mmniejszy niż w fazie pierwszej, spawnuje jednego badziewia którego trzeba disspelnąć.
Singularity: Debuff losowo zakładany naj ednego rajdowicza. Zmniejsze move speed, po paru sekundach nie można się ruszać (coś jak shatter u grulka) wybucha sięwtedy rozrzucając wszystkich w okół.
Generalnie chodzi o to żeby starczyło dpsa i na addy i na m'uru.
Kil'Dżejden <The Kwadratowy ryj>
Zaczniemy od poprawnej wymowy imienia, nie Kiljaden jak w polskiej wersji WC3. (Pewnie sie alishya przyczepi, ale co tam)
Walka troche jak z Kel'Thuzadem czyli stoimy w miejscu, bijemy bossa i uciekamy z ognia... (nie czepiać sie, wiem że na kel'thuzadzie są zony, które zresztązonami nie są :>)
Na początku dookoła solarki stoja 3 addy które zatrzasnęły tam swojego szefa. 200k hp, maja jakieś badziwne aoe i spawnują własne addy (można im przerywać czary).
Jak je zabijemy Kildżejden wygrzebuje się z solarium (cały czerwony i wściekły) i zaczyna nas bić.
Faza 2 (pierwsza nie licząc addow)
Mind Flay, taki jak pryszcowy 3k/sekunda w cel z najwyższym aggro, nieograniczony zasięg.
Lidżjon Lajting: Podobny do szamkowego czejna, tylko że przy okazji drejnuje 1500 many, no i moze przeskoczyćna każdeg ow promieniu 50 yd.
Fire Bloom: Kildżejden sra ogniem (O.O) w DO 5 losowych rajdowiczów, oni i wszyscy w PROMIENIU 10 yd. zbierają za 1-2k fire dmg co 2 sekundy czytamy: Runwwwww
Summon Shield Orb: Przylatuje takie coś... Wyglada jak te badziewia strzelające shadowboltami na teronie (heh ciekawe... to też strzela shadowboltami, po 3 co sekunde) z tym że mają 20k hp, więc ranged powinien je ownić jak się tylko pojawią.
Kiedy zjedziemy nuba do 85% hp zacznie się faza 3
Sinister Reflection: Spawnuje 4 mhroooooooczne strony dushy losowego członka raidu które maja skille jego klasy (nie podpisane pod gear/talenty) bija bardzo mocno z melee (pryszcze po 2k) muszą być łapane przez tanków. Mordujemy je.
Shadow Spikes: 28-sekundowy (o.O) channel, bombarduje losowy cel szadoł spikami, które działają jak orby fel reavera. Dodatkowo zmniejszając otrzymywany healing o 50%, bija po 5-6k wszystkim w promieniu 8 yd. od celu, nieszczęśnik musi byc od razu leczony (jako że kildżejden channeluje, nie robi nic innego).
Flame Dart Explosion: co 3 sekundy cały rajd zbierze za 1-2k fire dmg, i dodatkowo każdy rajdowicz zada 500 dmg wszystkim którzy za blisko stoją spowalniając również o 50% move speed, żeby uniknać spowolnienia o tych 500 dmgu (które sa zabójcze jak stoimy obok siebie) trzeba mieć na sobie Beath: Haste
Do tego spawnują się teraz 2 chmurki z shadowboltami
/mhrok mode on
Darkness of a Thousand Souls: Mhroooczny boss kildżejden The Mhroczny zakryje się mhrocznymi skrzydłami i zacznie channelować mhroczny czar wysyłając wszystkim mhroczną emotke. Po 8 sekundach mhroku zrobi mhroczne bam i wszyscy dostaną za mhroczne 50k mhrocznego dmgu. 45 sec cd (w kolejnych fazach coraz mniej, aż do 25 sec)
/mhrok mode off
Żeby od tego nie umrzyć trzeba się schować w tarczy smoków...
Dragon Orby:
Na początku 3 fazy z nieba przylecy kalecgos i naładuje 4 orby stojące dookoła.
Co ciekawe Kalecgos chyba nie wie że zatłukliśmy malygosia, jako że bedzie nam (mam nadzieję) pomagał... Po kliknięciu w orba zamieniamy się w niebieskiego drejka na 2 minuty, mamy następujące skille:
Blink: Tak jak magowy
Breath: Revitalize: regeneruje 2.2k many i życia wszystkim w 13 jardowym conie PRZED smokiem
Breath: Haste: 13 yd cone, daje 25% attack, casting i move speeda oraz immunity na efekty zmniejszające szybkość ruchu.
Shield of the Blue: Przywołuje stosunkowo małą tarcze zmniejszającą otrzymywany dmg o 95%, trwa 5 sekund, jednak po użyciu jej smok zostaje zestunowany i traci 50% hp (czytaj: jeden smok może obronić przed 2 darknessami)
Mamy do dyspozycji 4 smoki na faze, jeśli nie zdążymy zjechac bossa, koniec. Do zamiany w smoka musi być wyznaczona jedna osoba, i niech pamięta ze musi używaćwszystkich breathow i tarczy...
Faza 4 zacznie się na 55% hp i zmieni siem tyle:
Armagiedon: na losowych graczach zacznie pojawiać się grafika lockowego hellfira (nie zdaje obrażeń) należy z tego wybiec bo po jakimś czasie uderzy w nas meteor za 10k dmg, i tak to jest 9 skill bossa.
Do tego w tej fazie spawnują się 3 chmurki z shadowboltami
Jak zjedziemy go do 25% Anveena siem potnie i zestunuje bossa na 5 sekund, do tego będzie zbierał o 25% mocniej z holy dmgu (Raduj siem młotku!) zacznie castować Darknessa co 25 sekund, więc mamy mało czasu żeby go dokończyć
Faza 6
Najtrudniejsza, kiedy boss padnie zamykamy ryjki na venciku i dajemy strasiowi obejrzeć cutscenke :>
Jakieś pytania? Restor - 2009-01-19, 13:17 :
Tylko jedno - co mamy właściwie robić? Strasia - 2009-01-19, 13:18 :
To co zwykle, slackować. Kwinto - 2009-01-19, 13:41 :
Straszyk napisał/a:
Zaczniemy od poprawnej wymowy imienia, nie Kiljaden jak w polskiej wersji WC3. (Pewnie sie alishya przyczepi, ale co tam)
Amerykanie są porąbani i nie umieją wymawiać. Oni nawet "Juliusz Cezar" czytają jako "Dzulies Siza", więc tym bardziej mogli się pomylić przy Kiljadenie.
I mówi się "strenkt" a nie "strendż" :P
A z merytorycznych pytań: Co mamy na tych bossach robić? Bo co oni robią i czy za 1.5 czy 1.8k, to mało istotne. Strasia - 2009-01-19, 18:31 :
No to sa ciency kwinto, bo nic innego nie robią :>
A tak poważnie... generalnie największym problemem wydawał się być poziom dpsu/heala, a nie specjalne właściwości bossów. Nie powinno być problemów (tłinsy to śmiech nie boss, m'uru to zwykły dps race, podobnie jak kil'cośtam) Zresztą, napisałem co ci bossowie robią, i teraz zastanów się, co więcej można napisać? jeśli wiesz to zrób to :> Strasia - 2009-01-28, 17:55 :
Added By: Kwinto (Raid added on 26.01.2009, 15:06)
Value: 0.00
Raid Leader: Straszyk
Note: Sunwell time!!!