Soucouyant napisał/a: |
Ale nie o tym chcialem pisac |
Gemm napisał/a: |
Priestowy Shield rzucony w odpowiednim czasie zwiększy HP tanka na czas uderzenia nawet o kilka tysięcy. Pewnie dlatego cooldown na breath jest ~15s czyli tyle ile trwa Weakened Soul debuff. |
Nightblóód napisał/a: |
Zamiast wiec poszukiwac usilnie przyczyn niepowodzen w pizzy, serialu i fajkach, przegadajmy pozycjonowanie rajdu podczas calej walki, aby nie robic na tym malym skrawku gruntu rozpierduchy. |
Soucouyant napisał/a: | ||
Min 00:00:06,625 Max 00:00:32,719 Avg 00:00:14,233 |
Cytat: |
Po drugie z tego co wiem Shield absorbuje kilka tysiecy, ale ztalentowany, a chyba w tej chwili zaden priest takowego nie ma. |
Gemm napisał/a: |
Discipline jeszcze by miał Pain Suppresion, Divine Aegis i Grace, chyba idealny healer do tego achievementu. |
Soucouyant napisał/a: |
- nie bardzo rozumiem, chodzi Ci o to, ze ja stoje na wspolrzednych 54,76, a ktos inny na 67,78 gdzie x,y odpowiadaja kolejnym pikselom na ekranie? |
Nightblóód napisał/a: |
dokladnie o to, a jak przestniesz drwic to moze dojdziesz do wniosku ze chodzi cos zupelnie innego |
Soucouyant napisał/a: |
Na zeszlotygodniowym, przypadkowym killu bilismy Vesperona - wszystkie smoki maja tyle samo zycia - 1min 30sek. Przy Oddechu rzucanym zrednio co 14sek (cast sprawdzilem, trwa 2sek) daje nam to 6 smierci tanka w ciagu walki. Szesc smierci, ktorym musimy zapobiec. |